Wij leveren o.a. aan:
Veelgestelde vragen
- Kan mijn logo op op meerdere posities bedrukt worden?
- Wat is full colour?
- Hoe lever ik mijn bestanden aan?
- Hoe werkt de betaling?
- Wat is de levertijd?
- Hoe wordt er geleverd?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wat zijn de startkosten?
- Wat als het artikel dat ik wil bestellen niet meer op voorraad is?
- Kan ik ook een monster of sample bestellen?
Kan mijn logo op op meerdere posities bedrukt worden?
Vaak wel maar tenzij anders aangegeven gaan wij uit van een bedrukking op 1 positie. Mocht u twijfel hebben over de bedrukkingspositie dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen of mailen.
Wat is full colour?
Full colour wil zeggen dat er 4 basiskleuren worden gebruikt (CMYK) en door deze over elkaar heen te drukken ontstaat er fotorealistisch beeld, net als uit uw kleurenprinter. Goud en zilver en andere metallic kleuren zijn niet mogelijk met full colour drukwerk.
Hoe lever ik mijn bestanden aan?
Artwork dient altijd aangeleverd te worden als een zogenaamd vectoren bestand zodat het kan worden vergroot en verkleind zonder kwaliteitsverlies. Een EPS-bestand voldoet in de meeste gevallen. Bij full colour drukwerk mag het ook een .jpg, .tiff of .psd bestand zijn met een resolutie van minimaal 300 dpi op het werkelijke drukformaat.
Hoe werkt de betaling?
Bij nieuwe opdrachtgevers werken wij altijd met 100% vooruitbetaling aan de hand van een vooraf digitaal toegezonden factuur. Bij eventuele herhalings- of vervolgopdrachten verloopt de betaling in overleg.
Wat is de levertijd?
De levertijd is afhankelijk per product en staat bij ieder product aangegeven. De levertijd gaat pas nadat de digiproef is goedgekeurd en wij uw betaling hebben ontvangen. Indien u een snellere levertijd wenst dan kunt u dat aangeven en zullen wij bekijken of dat op dat moment mogelijk is.
Hoe wordt er geleverd?
De levering vindt plaats op 1 adres in Nederland, tenzij anders afgesproken. De leveringen gebeuren op werkdagen tussen 09.30 en 18.00 uur. Leveringen kunnen niet naar een postbusadres worden verzonden en bij voorkeur op een adres waar tijdens kantooruren altijd iemand aanwezig is.
Mocht de zending niet afgeleverd kunnen worden dan wordt deze de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Treft men dan nog steeds niemand thuis dan kunt u zelf een nieuwe bezorgafspraak maken met de transporteur of de spullen ophalen op het depot.
Wat zijn de verzendkosten?
Deze kosten worden automatisch opgenomen in de offerte die u zelf op onze website samenstelt.
(op basis van verzending naar 1 adres binnen Nederland).
Orderwaarde < € 300,- ex. btw. | € 15,- |
Orderwaarde < € 750,- ex. btw. | € 30,- |
Orderwaarde > € 750,- ex. btw. | Franco 1 adres |
Wat zijn de startkosten?
De startkosten zijn de kosten die gemaakt moeten worden voor het instellen van de machines en het maken van bijvoorbeeld zeefdrukramen, drukplaten of clichés (ook een soort drukplaat) en zijn afhankelijk van de bedrukkingsmethode per artikel. Deze kosten worden automatisch door de offerte generator meegenomen.
Wat als het artikel dat ik wil bestellen niet meer op voorraad is?
Voordat uw bestelling definitief gemaakt wordt, controleren wij altijd of het door u gekozen artikel nog op voorraad is. Mocht dit niet het geval zijn dan zullen wij u een alternatief aanbieden waarbij u natuurlijk vrij bent om dit alternatief wel of niet te accepteren.
Kan ik ook een monster of sample bestellen?
U kunt een onbedrukt sample bestellen om het echt te beoordelen alvorens u eventueel een bestelling plaatst. De kosten hiervoor zijn, de prijs van het artikel uit de eerste staffel vermeerderd met € 15,00 administratie- en verzendkosten (ex. Btw).